%DAYNAME%
%DAYNR% %MONTHNAME% %YEAR%
Winkelmand 0

Je winkelmand is leeg

Totaal
€ %totalPrice%
%priceTypeTicketName%
€ %totalItemPricePresentation%
%priceTypeTicketName%
%pricePresentation%

%priceTypeDescription%

%pricePresentation%

Stap 1 van 3 Wanneer wil je ons bezoeken?

Stap 2 van 3 Welke tickets wil je boeken?

Laatste stap Persoonlijke gegevens

Kalenderdagen worden opgehaald, een moment geduld aub...

Entree
Een bevestiging van je bestelling wordt verstuurd naar het opgegeven e-mailadres.

Kies je betaalmethode

Beveiligde verbinding
Privacy gewaarborgd

De datum waarop ik naar jullie park wil komen is grijs. Kan ik nog wel komen?
Indien de datum waarop je wil komen grijs gekleurd is, dan zijn daar helaas (nog) geen tickets voor te verkrijgen. Let op: Tickets zijn tot 5 weken vooruit te boeken.

Indien de datum waarop je wilt komen binnen deze maand is, maar deze is grijs gekleurd, dan is het helaas volledig uitverkocht. Het dan ook niet meer mogelijk om kaartjes te kopen voor deze datum.

Hoe kan ik mijn ticket omboeken naar een andere datum?
Bezoekers kunnen gratis hun ticket omboeken via een link die ze via Ticketcounter ontvangen in de bestelbevestiging. Let op: er kan alleen omgeboekt worden naar een andere datum, niet naar een ander dagdeel. Dit in verband met prijsverschillen. Er wordt geen geld teruggegeven op tickets en er kan ook niet bij de kassa bijbetaald worden. Wil je toch graag een ander dagdeel komen dan zul je de tickets volledig moeten annuleren.

Hoe kan ik mijn ticket annuleren?
Wil je graag een ander dagdeel komen of kun je helemaal niet meer komen? Dan dien je de tickets te annuleren. Hiervoor kun je mailen naar info@ticketcounter.nl en het geld wordt teruggestort. Let op: dit kost wel € 2,50 administratiekosten per geannuleerde boeking.